Avastusrada - Aste Põhikool - Õpi ja avasta 2018 4.-6. klass - Sisesta mängijad

Õpi ja avasta 2018 4.-6. klass

Sihtgrupp: II kooliaste
Raja autor: Annika Jürviste
Vajalik on internetiühendusega nutiseade. Raja punkte ei pea läbima numbrilises järjekorras. NB! Raja läbimise aeg ei ole tähtis. Ärge kiirustage! Kui mäng "hangub" võid mängu sulgeda ning emaili kirjakastis oleva lingi kaudu uuesti siseneda. Kui kõik punktid on läbitud, vajuta kindlasti ekraani ülaosas: Lõpeta mäng

Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.

Mängija 1:
Lisa veel mängijaid +

Vali mänguvorm:

Registreerimine koodi abil

Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".

Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.

Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu