Valtu Põhikool
Kool on alguse saanud 1867. aastal.
3.klass-Maa (kordamine)
3
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 30.12.2020
Viimati muudetud: 24.05.2021
Target group: I kooliaste
Average time: 27 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli juurest – kokku on rajal 15 punkti. Raja läbimise kiirus pole oluline. Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. Head avastamist!
 
kaart
 
6.klass- muld (kordamine)
4
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 30.12.2020
Viimati muudetud: 02.01.2021
Target group: II kooliaste
Average time: 22 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli juurest – kokku on rajal 13 punkti. Raja läbimise kiirus pole oluline. Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. Head avastamist!
 
kaart
 
Vesi-6.klass
4.5
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 30.12.2020
Target group: II kooliaste
Average time: 39 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli juurest – kokku on rajal 11 punkti. Raja läbimise kiirus pole oluline. Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. Head avastamist!
 
kaart
 
Vesi-5.klass
4.3
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 30.12.2020
Viimati muudetud: 02.01.2021
Target group: II kooliaste
Average time: 37 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli juurest – kokku on rajal 14 punkti. Raja läbimise kiirus pole oluline. Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. Head avastamist!
 
kaart
 
MATEMAATIKAT-NUPUTAMIST JULGEMATELE-LELLE
5
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 24.05.2020
Viimati muudetud: 26.05.2020
Target group: Muu
Average time: 24 minutit
 
Avastusrada saab alguse Lelle staadionilt. Igas punktis ootab Sind ees küsimus matemaatika kohta. 
Raja läbimise kiirus pole oluline. 
Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 

Kaasa täis akuga mobiilse internetiga varustatud nutitelefon.
 
kaart
 
MATEMAATIKA-NUPUTAMIST PISEMATELE-LELLE
4
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 24.05.2020
Viimati muudetud: 26.05.2020
Target group: Muu
 
Avastusrada saab alguse Lelle staadionilt. 
Igas punktis ootab Sind ees küsimus matemaatika kohta.
Raja läbimise kiirus pole oluline.
Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 

Kaasa täis akuga mobiilse internetiga varustatud nutitelefon.
 
kaart
 
MATEMAATIKA-ERITI JULGETELE
5
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 24.05.2020
Viimati muudetud: 24.05.2020
Target group: Muu
Average time: 1 tund 8 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli eest. 
Igas punktis ootab Sind ees küsimus matemaatika kohta. 
Raja läbimise kiirus pole oluline.
Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 

Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. 
Head avastamist!
 
kaart
 
MATEMAATIKA-NUPUTAMIST JULGEMATELE
5
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 24.05.2020
Viimati muudetud: 26.05.2020
Target group: Muu
Average time: 51 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli eest. Igas punktis ootab Sind ees küsimus matemaatika kohta.
Raja läbimise kiirus pole oluline. 
Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 

Kaasa täis akuga mobiilse internetiga varustatud nutitelefon.
 
kaart
 
MATEMAATIKA-NUPUTAMIST PISEMATELE
4
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 23.05.2020
Viimati muudetud: 26.05.2020
Target group: Muu
Average time: 49 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli eest. Igas punktis ootab Sind ees küsimus matemaatika kohta. 
Kaasa täis akuga mobiilse internetiga varustatud nutitelefon.
Raja läbimise kiirus pole oluline.
Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 
 
kaart
 
4.-8.kl LOODUSÕPETUS-LELLE
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 22.05.2020
Viimati muudetud: 24.05.2020
Target group: Muu
Average time: 17 minutit
 
Start Lelle staadionilt.
Selga ilmastikule vastavad riided, jalga mugavad jalatsid.
Kaasa täis akuga mobiilse internetiga varustatud nutitelefon.
Ära unusta teed ületades jälgida liiklust.

Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui telefoni GPS töötab, aga see kiri ikkagi ära ei kao vaata üle veebilehitseja seaded – äkki on seal asukoha tuvastamise ära keelatud. Juhul, kui mäng algas, kuid pärast paari küsimuse vastamast vajutasid kogemata veebilehitseja „Refresh“ nuppu või panid veebilehitseja kinni, siis pole vaja muretseda - küsimuste vastused on registreeritud. Nii et uuesti vastama ei pea. Mängu saab vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle peale läbimist e-maili peale. 
Head avastamist!
 
kaart
 
4.-8.kl LOODUSÕPETUS
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 22.05.2020
Viimati muudetud: 22.05.2020
Target group: Muu
 
Start kooli eest.
Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. 

Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui telefoni GPS töötab, aga see kiri ikkagi ära ei kao vaata üle veebilehitseja seaded – äkki on seal asukoha tuvastamise ära keelatud. Juhul, kui mäng algas, kuid pärast paari küsimuse vastamast vajutasid kogemata veebilehitseja „Refresh“ nuppu või panid veebilehitseja kinni, siis pole vaja muretseda - küsimuste vastused on registreeritud. Nii et uuesti vastama ei pea. Mängu saab vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle peale läbimist e-maili peale. 
Head avastamist!
 
kaart
 
EESTI KEEL JA MEEL-LELLE
4.3
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 22.05.2020
Viimati muudetud: 24.05.2020
Target group: Muu
Average time: 40 minutit
 
Avastusrada saab alguse Lelle staadionilt – kokku on rajal 14 punkti. Igas punktis ootab Sind valikvastustega küsimus eesti keele, kirjanduse või kultuuri kohta.
Raja läbimise kiirus pole oluline. Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 

Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. Head avastamist!
 
kaart
 
SPORT- LELLE
4.6
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 22.05.2020
Viimati muudetud: 25.05.2020
Target group: Muu
Average time: 1 tund 35 minutit
 
Avastusrada saab alguse Lelle staadionilt.
Igas punktis ootab Sind valikvastustega küsimus kehalise kasvatuse kohta. 
Raja läbimise kiirus pole oluline. 
Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 

Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. Head avastamist!
 
kaart
 
SPORT
4.4
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 22.05.2020
Viimati muudetud: 24.05.2020
Target group: Muu
Average time: 1 tund 5 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli eest. 
Igas punktis ootab Sind valikvastustega küsimus kehalise kasvatuse kohta. 
Raja läbimise kiirus pole oluline. 
Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 

Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. Head avastamist!
 
kaart
 
EESTI KEEL JA MEEL
4.3
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 21.05.2020
Viimati muudetud: 24.05.2020
Target group: Muu
Average time: 46 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli eest – kokku on rajal 14 punkti (raja pikkus u 2,5 km). Igas punktis ootab Sind valikvastustega küsimus eesti keele, kirjanduse või kultuuri kohta, Raja läbimise kiirus pole oluline. Ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju. 

Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale. Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saab mängu vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle pärast raja läbimist e-kirjaga. Head avastamist!

Contact
anu.ansen@valtukool.ee

 
kaart
 
3.-4.KLASSI PROJEKTINÄDAL
4.9
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 17.05.2020
Viimati muudetud: 16.08.2020
Target group: I kooliaste
Average time: 1 tund 14 minutit
 
Raja läbimiseks on vaja töötavat internetiühendusega mobiiltelefoni või nutitahvlit. Lae enne rajale minekut oma seadme aku korralikult täis – siis pole ohtu, et raja läbimine pooleli jääb. Riietu vastavalt ilmale, et erinevad ilmategurid raja läbimist ei segaks.
Veendu, et rajal olles on nutiseadme GPS on sisse lülitatud (Seaded -> asukoht / privaatsus). Kui telefoni GPS töötab, aga see kiri ikkagi ära ei kao vaata üle veebilehitseja seaded – äkki on seal asukoha tuvastamise ära keelatud. Juhul, kui mäng algas, kuid pärast paari küsimuse vastamast vajutasid kogemata veebilehitseja „Refresh“ nuppu või panid veebilehitseja kinni, siis pole vaja muretseda - küsimuste vastused on registreeritud. Nii et uuesti vastama ei pea. Mängu saab vajadusel uuesti siseneda e-postis oleva lingi kaudu. Raja kokkuvõte saadetakse Sulle peale läbimist e-maili peale. Head avastamist!
 
kaart
 
1.-2.KLASS PROJEKTINÄDAL
4.9
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 16.05.2020
Viimati muudetud: 23.05.2020
Target group: I kooliaste
Average time: 55 minutit
 
Selga ilmastikule vastavad riided, jalga mugavad jalatsid.
Kaasa täis akuga mobiilse internetiga varustatud nutitelefon.
Mängule saad registreerida ennast, kas enda kooli meili abil või mõnda teist meili aadressi kasutades.
Ära unusta teed ületades jälgida liiklust.

Contact
Õp Merle tel 53418749

 
kaart
 
1.klass
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 17.05.2019
Target group: I kooliaste
 
Vajad mobiiltelefoni ja head tuju.
 
kaart
 
Maastikumäng
4.7
Autor: Merle Mihkelson
Lisatud: 01.05.2017
Target group: Muu
Average time: 1 tund 3 minutit
 
Avastusrada saab alguse kooli eest. Raja läbimist võib alustada ka mõnest teisest punktist, siis tuleb vaadata vastavaid numbreid. Rajal on kokku 9 kontrollpunkti. Raja läbimise kiirus pole oluline.
Rada läbides ole tähelepanelik oma kaaslaste ja ümbritseva suhtes ning järgi liikluseeskirju.
Registreerumisel saadud link ava alles raja alguspunkti lähedal. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Varem saadetud tulemused katkemise korral kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus see pooleli jäi. Mängu lõppedes, peale viimasele küsimusele vastamist, vajuta "Lõpeta mäng".
Toredaid avastusi!

Contact
merle.mihkelson@valtukool.ee

 
kaart
 

In this page are Discovery Trail for school education. Click on the markers on the map to choose the trail or select suitable region and school from the menu.

Minimum requirements: operation system iOS (version 8), Android 4.4 or Windows Phone 8.1. You'll also need at least 3G internet connection and working GPS module on your phone.